    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usuwanie pojazdu - zgodność rozporządzenia z ustawą
    Date: Wed, 22 Apr 2009 05:51:08 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 14:20, k...@g...com wrote:

    > Jezdnia ta ma tylko dwa pasy ruchu w każdym kierunku i słuszną
    > szerokość. Samochody zaparkowane przy krawędzi nie utrudniały jazdy.

    Ależ oczywiście że tak. Bezsporne jest, że kierowca jadący tą jezdnią
    musi zachować szczególną ostrożność, być może zmienić pas ruchu. Każdy
    taki manewr czy choćby konieczność dodatkowej ostrożności to
    utrudnienie.

    > Znaczy wszystkie zasługiwały na mandat. Czy utrudniały ruch? Każdy
    > zaparkowany samochód, również w dozwolonym miejscu na swój sposób
    > utrudnia ruch.

    Ale nie jest tam zakazane parkowanie, czyli administrator godzi się na
    tego typu utrudnienie, a w tym nie.