eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsterka jak w TVNRe: Usterka jak w TVN
  • Data: 2003-09-22 12:19:54
    Temat: Re: Usterka jak w TVN
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2003-09-22 14:15, Leszek napisał(a):

    >>Serwisant musiał sprawdzić, czy zużycie łożysk nie jest np. spowodowane
    >>złą pracą silnika i może cały silnik jest do wymiany?
    >>
    >>
    >A nie mógł przez telefon zlecić dostarczenia pralki do warsztatu wiedząc że
    >łożysk w mieszkaniu nie naprawi? Na pewno za "rzut okiem na pralkę" nie
    >zapłaciłbym ani grosza.Po prostu jako klient "rzutu okiem " nie
    >zlecałem.Zleciłem naprawę pralki u mnie w domu czego firma nie wykonała i
    >kwita.
    >
    >
    A to już inna sprawa.

    A co do "rzutu oka" - uznałem, że to określenie jest przenośnią i jednak
    ten serwisant zajrzał do środka. Jeśli nie, to oczywiście, również bym
    nie zapłacił.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918

    "Like a madman laughing at the rain"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1