  • Data: 2007-10-01 06:55:21
    Temat: Re: Ustępowanie pierwszeństwa na skrzyżowaniu
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > tak samo.
    U mnie jest takie skrzyżowanie w samym centrum miasta.
    Dojazd od linii zatrzymania do środka jakieś 15-20 m
    W godzinach szczytu (czyli praktycznie cały dzień) wygląda to tak: na
    zielonym za pasy wjeżdżają dwa pojazdy i .... właściwie to czekają na
    czerwone bo inaczej nie da się skręcić.

    Poza tym czy można z góry założyć że przy zmianie świateł trwającej
    kilka minut nie da się zjechać na zielonym? (Pomijam moje skrzyżowanie
    bo je znam).

    --
    Pozdrawiam AdamS