    Date: Fri, 23 Mar 2007 15:34:20 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>
    Subject: Re: Ustawy dla Kowalskiego

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z dzienników ustaw.

    Hm, ale przeciętny Kowalski nie czyta Dziennika Ustaw.
    Dowiaduje się z mediów, od rodziny i od znajomych.

    > Pomijając taki detal, że to nie tyle abonament ile podatek, to
    > informacje wiszą choćby na każdej poczcie. A i państwowa telewizornia co
    > jakiś czas truje na ten temat.

    OK. Podatek. Niech będzie. Jak zwał tak zwał.

    > No popatrz. A może tego, że nie wolno innym zabierać bez ich zgody ich
    > pieniędzy, też nie wiedziałeś?

    To to akurat wiem, ale jest różnica pomiędzy zabieraniem a kopiowaniem.
    Większość polskiego społeczeństwa nie widzi nic złego w używaniu
    pirackiego softu. Oryginały są za drogie w stosunku do zarobków.

    > [ciach]
    > Ogólnie: albo trollujesz, albo nie jesteś zdolny do samodzielnego życia...

    Przejrzałeś mnie. Nie jestem zdolny do samodzielnego życia.
    Bardzo skomplikowane to życie. Tyle ustaw, że można się pogubić.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl