eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o nieuczciwej reklamieRe: Ustawa o nieuczciwej reklamie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o nieuczciwej reklamie
    Date: Tue, 1 Jan 2008 14:26:37 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <fldf4h$m26$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fl8d8u$sbb$1@news.onet.pl> <fl8e7o$edu$1@inews.gazeta.pl>
    <fl91p4$jr2$1@nemesis.news.tpi.pl> <fla7qc$pr6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bpb247.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1199194066 22598 83.29.43.247 (1 Jan 2008 13:27:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jan 2008 13:27:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507493
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fla7qc$pr6$1@news.onet.pl...

    >> Reklama ma przyciągnąć klienta do firmy,
    > Ale po co? W celu złożenia towarzyskiej wizyty?
    > Celem reklamy jest spowodowanie by klient dokonał zakupu.
    > Jeśli reklama jest skuteczna - czyli powoduje że klient dokona
    > zakupu a skutek zapoznania się z reklamą - to jest zarazem
    > nielegalna. Tak to przynajmniej wynika z tego przepisu.

    Nie, tylko, jeśli wprowadza w błąd. Jeśli reklama nie będzie wprowadzać w
    błąd, to wówczas łatwo dowieść, że to nie sama reklama, a warunki
    zaoferowane przez firmę nakłoniły klienta do zawarcia umowy. reklama tylko
    i wyłącznie mu je zakomunikowała, ale jako sama wpływu na jego decyzje nie
    miała.
    >
    >> A zatem marketing może być stosowany
    >> nadal, byle reklama nie prowadzała w błąd klienta.
    >
    > Pewnie taka była intencja ustawodawcy, ale napisał inaczej.
    >
    Napisał bardzo dobrze, tylko trzeba się wczytać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1