  • Data: 2008-11-15 16:57:27
    Temat: Re: Ustawa o jezyku Polskim
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:
    > No jak gdzie? Masz nadrukowane na klawiszach, jak dopiero się uczysz
    > pisania.

    "byc moze dlatego, ze w czasach kiedy komputery nabieraly rozpedu,
    bylismy za malym rynkiem (...) i nie dostawalismy narodowych klawiatur.

    Gdzie w Commodore, Amigach czy Atari miales nadrukowane PL literki na
    klawiszach? A na tych klawiaturach skomputeryzowala sie duza czasc
    obecnych 30latkow.

    > Rządzi, bo nie ma innych. I ludzie se palce krzywią i piszą niewydajnie.

    Innych nie ma, bo nie ma popytu - uzytkownicy sie zwyczajnie
    _przyzwyczaili_ do ukladu programisty.

    Dla mnie ma ten uklad ma dodatkowy plus taki, ze znajdujac sie w
    Hiszpanii czy Niemczech, moge przelaczyc uklad klawiatury na EN i pisac
    w ciemno. Gdybym byl nauczony ukladu maszynistki - byloby gorzej.

    Wieslaw