  • Data: 2007-06-15 13:41:22
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > Jasne - tak jak złodziej kradnąc mi portfel zawiera ze mną
    > umowę pożyczki ;-)

    Przecież użyłeś zwrotu "opłatę za usługę"?
    Czy mam rozumieć że twierdzisz że złodziej też świadczy "usługi"?
    Czy po prostu nie odróżniasz "usług" czyli umowy od złodziejstwa czyli
    czynu niedozwolonego ?

    > Ok - to podaj jakieś orzeczenie

    Orzeczenia sądów nie są prawem powszechnie obowiązującym w RP :)

    > które uzasadnia jakieś dziwne punkty w regulaminach typu zakaz fotografowania, czy
    zakaz wchodzenia w żółtym
    > berecie.

    To może ty podaj orzeczenie które uzasadnia twoje tezy :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com