  • Data: 2007-06-15 13:27:58
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 14:54:40 +0200, Johnson napisał(a):

    > Ale oznacza to że zawarłeś umowę nie kupując biletu :),

    Jasne - tak jak złodziej kradnąc mi portfel zawiera ze mną
    umowę pożyczki ;-)

    > samym wejściem
    > do kina i oglądaniem filmu. A jeszcze niedawno twierdziłeś że to niemożliwe.

    "Wejściem do kina i oglądaniem filmu" <> "wejściem do kina" - nadal tak
    twierdzę :-) Jeśli się przemknę przez bramkę i wejdę do sali gdzie akurat
    sprzątaczka macha ścierką - to jak sądzisz - co mi zrobią oprócz prośby o
    wyjście?

    > Różnica polega na tym, że ty stosujesz cień wykładni językowej, a ja
    > stosuje rzeczywistą wykładnie.

    Ok - to podaj jakieś orzeczenie które uzasadnia jakieś dziwne punkty
    w regulaminach typu zakaz fotografowania, czy zakaz wchodzenia w żółtym
    berecie.

    Henry