    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Date: Sun, 10 Jun 2007 01:22:59 +0200
    <18ewou5xd00ie.eoy29d47th5f$.dlg@40tude.net> <f43q50$q0n$1@news.onet.pl>
    <f43qj9$r9p$1@nemesis.news.tpi.pl> <f442f3$j36$1@news.onet.pl>
    <f49m28$6gv$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttkg2plfrgp2nr@sempron>
    <f49njc$agm$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttkkf9i4rgp2nr@sempron>
    <f49to0$sq9$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttkqppa6rgp2nr@sempron>
    <f4aml0$nmu$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttlgwqo8rgp2nr@sempron>
    <f4bak9$h1f$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttlms6l1rgp2nr@sempron>
    <f4bfnk$9l$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttmm6y0yrgp2nr@sempron>
    <f4e2ch$itk$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dnia 09-06-2007 o 13:19:00 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > To tylko twoje zdanie sprzeczne z rzeczywistością.

    A to tylko Twoje, nie tyle sprzeczne co... nie na temat.

    > Było przestępstwo skro ktoś mimo prośby właściciela terenu nie chciał go
    > opuścić.

    A moze nie musial? Chcialem przypomniec, ze dyskusja m. in. o to sie
    toczy. Jak sam wspomaniles, nie ma bezwzglednego nakazu opuszczenia
    czyjegos terenu. Skoro tak, nie mozna ustalic czy zostalo popelnione
    przestepstwo (przez nieopuszczenie terenu na wezwanie). Ten fragment
    dyskusji dotyczyl sytuacji, w ktorej przestepstwo nie mialo miejsca. Z
    Twojej wypowiedzi wynikalo, ze nawet wtedy policjant popelnilby
    przestepstwo, nie wyprowadzajac "nieproszonego goscia".

    Przyznam, ze duzo jest dla mnie rzeczy niejasnych w tej materii. Z jednej
    strony martwi mnie niczym nieograniczona mozliwosc "wypraszania" ludzi
    (bez wzgledu na regulamin), z drugiej przeraza brak pomyslunku. Jasne
    jest, ze teren "czysto prywatny" powinien lapac sie pod ten przepis (np.
    intruz w magazynie). Ale czemu teren publicznie dostepny? Czym zawinil
    Kowalski w supermarkecie, Nowak na oddziale ratunkowym, czy Iksinski w
    parku? Nic sprzecznego z regulaminem nie robili a wyrzucic mozna. Trzeba
    miec uzasadnienie dla takiego wyrzucenia?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.