    From: "Asd" <asdqaz@USUN_TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Date: Sat, 2 Sep 2006 12:58:51 +0200

    Atlantis wrote:

    > Ja prawdę mówiąc też i to nie pierwszy raz. :P Kiedyś już pewien
    > dresiarz w mojej obecności mówił, że zabezpiecza się w ten sposób. To
    > znaczy on liczył tylko, że "zawsze zdąży" - nie grał przy tym w
    > Watykańską Ruletkę. :P
    > Skutki braku rzetelnej edukacji seksualnej w szkołach...

    Niezbyt rozumiem Ciebie...
    Pisałem, żeby pominąć tą sprawe, bo nie ona jest tu najważniejsza, ale żeby
    nie było na mnie, że powstaje OT.

    Czy mężczyzna ma jakies możliwosci zabezpieczania (prócz ingerencji
    kosmetyczno/operacyjnej) inną niż prezerwatywa, jezeli stosunki te odbywały
    się sporadycznie i nie były umawiane na 3 miesiące do przodu, a przy tym
    kobieta nie zabezpiecza sie wcale ?

    Jaki % szans na zajście w ciążę ma kobieta w czasie dwóch-trzech dni przed
    okresem, bo tylko wtedy nie uzywalem prezerwatywy ?

    Możesz mnie oświecić, skoro tak Ciebie to ubawiło i wyjaśnic braki (w w/w
    przypadkach) w edukacji seksualnej, skoro kreujesz sie na takiego
    specjaliste w tym temacie - nie jest to atak i tak tego nie odbieraj.
    Dodam też, że nie mam 20 lat i nie jestem dresiarzem ;)

    Pozdrawiam
    Asd