  • Data: 2006-09-01 07:28:33
    Temat: Re: Ustalenie ojcostwa.
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-09-2006 o 08:13:12 Szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > [ciach cala reszta]
    >
    > po pierwsze na zaprzeczenie ojcostwa masz pol roku od urodzenia dziecka,
    > pozniej mozesz sobie zaprzeczac do konca swiata i o jeden dzien dluzej i
    > nic ci to nie da

    A nie jest tak, ze on zostal wprowadzony w blad? Jesli policjant mi wmowi,
    ze kogos zamordowalem, ja sie przyznam a po 5 latach odsiadki wyjdzie na
    jaw, ze wcale tak nie bylo bo mnie mafia zmusila do milczenia, w
    przeciwnym razie pomordowaliby moja rodzine ... absurdalne ale czy nie
    pachnie czyms podobnym?

    > po drugie co do twoich obaw, to zainteresuj sie najpierw genetyka i tym
    > co juz masz, ot chocby grupa krwi, sa grupy krwi ktorych dziecko miec
    > nie moze jesli wy jako rodzice ich nie macie,

    Szczerze? Te wszystkie tabelki o kant biodra potluc. Podobienstwa do
    rodzicow tez. Z moich doswiadczen z podobienstwami wynika, ze jestem po
    calosci dzieckiem recesywnym - ujawnily sie u mnie chyba wszystkie
    najmniej istotne w organizmie chromosomy: jestem blondynem, mam niebieskie
    oczka, jestem niski, nie mam kreconych wlosow, itd.

    A grupa krwi? Wg tabelki jesli i ojciec i matka maja grupe krwi B Rh- nie
    istnieje zadna szansa na to ze dziecko bedzie mialo A Rh+. Ale to tylko
    tabelka, bo genetyka mowi zupelnie co innego. Zainteresowanych odsylam do
    poszukania o grupie krwi Bombay. (bylo tez o tym w 'modzie na sukces' :P)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik