  • Data: 2005-09-22 16:41:57
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej pisze:

    > Wydaje mi się, że od 1987 roku zmieniła sie nie tylko konstytucja, ale i
    > parę innych ustaw.

    > M.

    A co to ma do rzeczy? Obecna konstytucja zamyka jedynie katalog zrodel prawa
    powszechnie obowiazujacego. Przepisy wydawane w ramach wladztwa zakladowego
    - np. regulamin biblioteki, maja na celu usuniecie dowolnosci dzialania
    zakladu wobec jego uzytkownikow. Nie posiadaja natomiast charakteru
    powszechnie obowiazujacego. Podobnie akty stosowania tych przepisow,
    wydawane rowniez w ramach wladztwa zakladowego(np. naliczenie kary za
    przetrzymanie ksiazki), nie sa decyzjami w rozumieniu kpa.

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov