  • Data: 2005-09-23 12:35:31
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej pisze:

    [..]
    > Jeżeli regulamin biblioteki stawiasz na równi ze stypendium - wypłacanym
    > nawiasem mówiąc ze środków budżetowych, to gratuluję.

    Zdradz o co Ci chodzi, bo mam przykre wrazenie, ze pedzac w przeciwnych
    kierunkach po tej samej autostradzie wlasnie sie rozminelismy. W czym
    widzisz problem?

    Regulamin biblioteki okresla zasady korzystania z jej zasobow. Jego zapisy
    sa kierowane do czytelnikow. Regulamin studiow zawiera m.in. zasady
    przyznawania stypendium. Jego zapisy sa kierowane do studentow.

    Elementem wspolnym jest to, ze oba akty sa z reguly stosowane wzgledem
    uzytkownikow zakladu, czyli wewnatrz zakladu.

    > PS. Tak nawiasem mówiąc, regulamin biblioteki też może mieć swoje
    > umocowanie w ustawie.

    Tak, tylko co to zmienia?

    --
    Pozdrowienia,