    From: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usprawiedliwienie dla Urzędu Pracy
    Date: Tue, 17 Feb 2009 11:21:22 +0100

    PrzemeK pisze:
    > Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To to jest jeszcze nic! Kiedy staralem sie o dotacje na rozpoczecie d.g.
    > i jakims cudem ja dostalem, musialem chodzic na szkolenie organizowane
    > przez PUP. Jakakolwiek nieobecnosc byla jednoznaczna z odebraniem
    > dotacji. Szkolenie trwalo 2 tyg. No i ktoregos pieknego dnia dostalem
    > wezwanie do PUP na godz. 9:00 po odbior skierownia bo wplynela do PUP
    > oferta pracy pod ktora sie lapalem. Problem w tym ze tego dnia o 9:00
    > mialem byc na drugim koncu miasta na szkoleniu! Jesli nie pojde po
> [...]

    Ja jakoś w swoim PUPie mogłem to bezproblemowo załatwić na telefon.
    Miałem rozmowę kwalifikacyjną w tym samym dniu co wizyta w PUPie i
    wystarczyło zadzwonić dzień wcześniej. Później, po podjęciu pracy
    wystąpiłem o dodatek aktywizacyjny (takie 200 PLN od PUPu w pierwsze
    trzy miesiące), przy którym trzeba co miesiąc dac zaświadczenie że się
    pracuje. W odstatnim miesiącu obowiązywania tegoż zapomniałem przesłać
    te zaświadczenie, i po czterech miesiącach przysłali mi uprzejmą prośbę
    (!) abym im to jednak dosłał bo chcieliby bardzo te ostatnie 200 PLN mi
    wypłacić. Widać wszystko zależy od PUPu.

    Adam Kłobukowski