  • Data: 2006-06-04 23:42:02
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > A jak często widujesz psy na stanowiskach śledczych?...

    Raczej niezbyt często - co tylko dowodzi, że te historie o wyczuwaniu
    przez psy złych ludzi to zwykła bajeczka.

    > Jak ten mechanizm działa, nie mam pojęcia. Może jakiś
    > specyficzny zapach, może reakcja na specyficzny sposób
    > zachowania czy ruchów. Nie wiem. Działa zazwyczaj na

    Albo magia ;-P

    > tyle dobrze, że już się nauczyłam- jak moja psica nie
    > lubi jakiegoś osobnika i nie zamierza się do niego
    > przekonać, to ja też go sobie odpuszczam. Parę razy
    > testowałam i skubana miała rację że to skurwiele.

    A ile razy ludzie testowali, że piątek trzynastego to pechowy dzień...

    Brednie, bajki, legendy, mity - tyle można powiedzieć o waszej 'teorii o
    wykrywaniu złych charakterów' przez psy jako usprawiedliwieniu ich
    agresywnego zachowania w stosunku do przechodniów za ogrodzeniem.

    Zwłaszcza, że ta sama osoba spotyka się z krańcowo różnymi reakcjami -
    który to 'detal' Ty i Przemuś "przypadkiem" uporczywie pomijacie - a z
    kolei ten sam pies praktycznie identycznie reaguje na wszystkich ludzi.