  • Data: 2008-09-14 14:31:45
    Temat: Re: Uslugodawca internetu nie dotrzymuje umowy
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wez sobioe sprawdz komputer, wykonaj prawdziwy pomiar a nie bedziesz
    > skladal
    > reklamacje i wkurzal tylko pracownikow dostawcy.
    >
    > Nie mowie, ze dostawca nie daje ciala bardziej prawdopodobne jest, ze masz
    > cos innego uruchomionego w tle, masz zryty router, software i pare innych
    > mozliwosci.
    >
    > Ja w moim samochodzie mam na liczniku 220km/h ale kurcze chyba zloze
    > reklamacje u producenta bo u mnie na parkingu (pod domem ale pod firma
    > tez)
> [...]

    Komputer mam sprawny, modem kablowy mam dostarczony przez ta firme i ona
    nawet instalowala sterowniki, ale wtedy nie spojrzalem jaka jest
    rzeczywiscie predkosc. Zadnych programow nie mam uruchomionych tylko
    Kasperskiego, ale jak go wylacze to jest to samo.
    Mam nadzieje ze to tylko jakas awaria weekendowa.
    ps.a co do Twojego przykladu o samochodzie to powiem inaczej.... masz nowe
    ferrari, prosta droge, chcesz jechac 250km a jedziesz tylko 100km... choc w
    gwarancji pisze ze mozesz 250 jechac...