  • Data: 2008-09-14 13:59:48
    Temat: Re: Uslugodawca internetu nie dotrzymuje umowy
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To samo bo maja lacza z Netii

    > Pisze 1024/128 kb/s - czyli powinno isc jak jest dobre lacze ok 110 k, a
    > leci MAX 33 jak sie rozpoczyna sciaganie.

    wez sobioe sprawdz komputer, wykonaj prawdziwy pomiar a nie bedziesz skladal
    reklamacje i wkurzal tylko pracownikow dostawcy.

    Nie mowie, ze dostawca nie daje ciala bardziej prawdopodobne jest, ze masz
    cos innego uruchomionego w tle, masz zryty router, software i pare innych
    mozliwosci.

    Ja w moim samochodzie mam na liczniku 220km/h ale kurcze chyba zloze
    reklamacje u producenta bo u mnie na parkingu (pod domem ale pod firma tez)
    to pokazuje zero ! Twoja sytuacja jest podobna. Nie osiagniesz dobrej
    transmisji jak nie bedziesz mial dobrego komputera, dobregoroutera (a
    przynajmniej sprawnego) jak i nie zmierzysz tego miernikiem a nie jakas tam
    strona.

    Icek