  • Data: 2006-01-29 15:59:16
    Temat: Re: Urzędowa mapa - prawa autorskie?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:

    > Widzę że chcesz się pokłócić a ja nie mam zamiaru. Nie przeczytałeś wyraźnie
    > tego co napisałem i teraz próbujesz kombinować. Nie chcę kupować mapy. Chcę
    > kupić "prawo do wtykorzystania granic powiatów". Kto jest właścicielem tych
    > granic? Facet który narysował mapę na zlecenie urzędu? Urząd? Microsoft?

    Ależ nie musisz kupować prawa do wykorzystania granic powiatów. Granice
    powiatów nie podlegają prawom autorskim.
    Nikt ci nie zabrania narysowania granic powiatów.
    Siadaj i rysuj.
    Wrzuć ich mapę do Corela, wyrzuć co nie potrzebne i cześć.
    Dopóki nie będą mieli na filmie jak "robiłeś" swoją mapę to ci nic nie
    zrobią.
    Na podstawie samych konturów będzie trudno udowodnić, że to ich kontury.
    No chyba, że się walnęli w kształcie jakiegoś powiatu, a ty masz tą samą
    pomyłkę.

    > A u was w Ameryce murzynów biją... Mam sztabówkę z 1944 r. Mam zapłacić
    > Microsoftowi czy właścicielowi satelity?

    To weź trochę świeższą mapę np. firmy Eko-Graf i na jej podstawie wypuść
    własną.

    > Wybacz, ale Twoje wypowiedzi są zbyt infantylne. Jak będziesz chciał zabierać
    > głos przygotuj się do dyskusji.

    Dla ciebie jest wszystko infantylne co nie zgadza się z twoimi poglądami.
    Rób co chcesz, tylko potem nie pisz na grupę, że szukasz pomocy bo masz
    sprawę w sądzie.
    Ja cię napisałem, co ci wolno, a co nie.