  • Data: 2004-11-27 08:04:41
    Temat: Re: Urząd upadł +opinie.
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "567.07.07" <j...@s...signature> napisał w wiadomości
    news:41a70bdb$1@news.home.net.pl...

    > Samo za się, to mówi. Mnie interesuje stan faktyczny
    > na dzien dzisiejszy, na dzien kiedy opinia była
    > wydawana. A nie co bedzie w przyszłosci.

    przepis jest zupełną nowością.

    Jeżeli jesteś zdesperowany możesz zastanowić się nad wykorzystaniem art.417
    KC.
    Jeżeli mówimy o organie Państwowym to ujawnij jaki to był organ - spróbujemy
    poszukać odpowiednika przepisu, który mówi o obowiązku udzielania informacji
    jak np. art.14 ordynacji - gdzieś spotkałem nawet coś w stylu - urząd jest
    zobowiązany do udzielania wyjaśnień - jeżeli udałoby się przekonać sąd, że
    ma zastosowanie 417kc, bo np. urzędnik wprowadził cię w błąd, uproczywie i
    złośliwie odmawiał informacji itp. to może udałoby się coś zrobić, ale tylko
    na gruncie cywilistycznym (marnie oceniam szanse, ale zawsze można
    spróbować).

    w sensie administracyjnym taki przepis nie istniał

    p.
    W,