  • Data: 2005-04-25 12:16:28
    Temat: Re: Urząd skarbowy a zmiana miejsca zamieszkania
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jezeli roznica miedzy data zmiany miejsca zamieszkania (lub daty
    > zameldowania) a biezaca (czyli w dniu skaldania formularza) jest wieksza
    niz
    > 30 dni to urzad moze ukarac (czyt. ukarze) mandatem (najczesciej
    najniższym
    > dopuszczalnym tj.50 zł)

    no to super - u mnie to juz ponad rok ;)
    30 dni to sciema - dluzej sie na dowod czeka wiec to fizyczne niemozliwe
    !!!!
    3 miesiace to za malo (od fizycznej zmiany miejsca zamieszkania do odwbrania
    dowodu)

    > Daty te podaje podatnik wypelniajac formularz NIP-3,urzedom bardzo trudno
    > sprawdzic, czy podane daty są zgodne z rzeczywistoscia.

    wiec podac nieprawdziwe ???
    przeciez na dowodzie osobistym jest termin waznosci (wiec latwo obliczyc
    date wydania ?)
    moga to sprawdzic od reki ?
    jestes pewien ??
    tak myslalem ze przepisy sa durne