    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urzad Pracy doniesienie o oszustwo, po prostu szok
    Date: Tue, 19 Feb 2008 12:10:40 -0800 (PST)

    spółkę oczywiście zlikwiduję ale dla mnie to już ona dawno nie
    istniała, moim zdaniem jest chyba najważniejsze czy spółka działa.
    nie rozumiem też nakazu aresztowania za to że niby sie nie stawiam na
    wezwania (jak otrzymuję po terminie wezwania ale odbieram na poczcie
    w odpowiednim czasie) a na drugie wezwanie odebrane dzisisaj rano
    stawiłem się za 2 godziny,

    wyglada mi to bardzo dziwnie, właśnie nie wiem kto takowy nakaz
    aresztowania wydaje, pewnie co najmniej prokuratura, jeśli nie sąd. a
    to ju`z bardzo niezrozumiałe, co istotne w odpowiedzi do WSA w ogóle
    napisali całkowitą nieprawdę odnośnie sposobu poświadczania daty
    stawienia sie w urzedzie pracy, ze cos podpisuję to wiem jaka jest
    data , a jest dok`ladnie odwrotnie to pracownik UP wpisuje date i swój
    podpis. zupełne cuda, jak można zakwalifikować podawanie całkowicie
    nieprawdziwych okoliczności przez UP, czy jako oszustwo majace na celu
    pozytywne rozstrzygniecie przed WSA, tytaj sa ca`lkowicie zmyslone
    okoliczności dzia`lania tegoi urzedu.

    ale najważniejsze tooczywiscie ten zarzyt wyłudzenia odszkodowania
    zdrowtonego