  • Data: 2009-10-08 18:39:41
    Temat: Re: Urząd Miasta Rybnik ponad prawem!
    Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co mam się sądzić z UM - bez szans?
    > Spróbujcie tylko nie zapłacić chociażby podatku od gruntu to UM was
    > przyciśnie.
    > Brak mi słow.
    Przerabiałem podobny temat 2 razy.
    Trzeba dowiedzieć się komu podlega dany odcinek drogi.
    Pewnie będzie to jakiś zarząd dróg.
    Pismo o wypłatę odszkodowania trzeba wnieśc do nich,
    a oni powinni je skierować do swojego ubezpieczyciela..
    Ubezpieczyciel pewnie odmówi ale jak będziesz dostatecznie uparty
    to dasz sobie z nim radę.

    W moim przypadku pierwszy raz skończyło się na rzeczniku
    ubezpieczonych (cofałem na płatnym parkungu, koło wpadło
    w dziurę i zderzak został na krawęzniku). Oj, jakie cuda wymyślali ;-)

    Za drugim razem auto jadące przede mną wpadło w dziury,
    a leżące w nich kamienie wybiły mi przednią szybę.
    Ta sprawa skończyła się w Sądzie ale już w pierwszej instancji.
    Do drugiej PZU nie odważyło sie apelować.

    pozdrawiam
    Jacek