  • Data: 2004-03-08 14:07:09
    Temat: Re: Urlop maciezynski a zwolnienie z pracy
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...onet.pl wrote:

    > prace)
    >
    > a z jakiego powodu jest to sensacja ?

    > dlaczego numer ? ktoś wraca do pracy po macierzyńskim to jest "zwykłym"
    > pracownikiem. Zwykłym w znaczeniu ochrony przed wypowiedzeniem. Według
    > ciebie ile czasu po powrocie do pracy pracownica powinna być chroniona ?
    > tydzień, miesiąc, rok, pięć, do osiemnastki dziecka ?

    Wg mnie wogole nie powinna byc "chroniona", ae wg mnie wg kodeksu
    to ie mozna tak ot sobie bez przyczyny pracownika zwolnic..

    > a jak ja moge sie zabezpieczyćprzed wypowiedzeniem (nie jestem kobietą po
    > macierzyńskim) ?

    No tak samo, jak ta kobieta..

    To zadna przyjemnosc zwalniac, to zadna przyjemnosc szukac pracownika...

    Ale gdyby mi przed macierzynskim jakies zlosliwe numery wywijala, to bym
    "dla zasady" zwolnil...

    Boguslaw