  • Data: 2005-12-14 11:15:21
    Temat: Re: Urlop i odejście z pracy...
    Od: "Agnieszka" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .
    > Np. w omawianym przypadku - wypłaci mu za 3 dni urlopu ekwiwalent - jeżeli
    > nie wykorzysta u niego urlopu w okresie np. wypowiedzenia. U nowego
    > pracodawcy nabędzie prawo do wymiaru urlopu adekwatnego od czasu podjęcia
    > pracy do końca roku kalendarzowego.

    > Herbi
    > 14-12-2005 11:09:07

    Oczywiście! Pisałam o tym wczoraj. Rozliczenie urlopu wypoczynkowego jest
    obowiązkiem pracodawcy.

    W tym przypadku, do którego odpowiadałam, Marcin proponował wystąpienie do
    pracodawcy o 26 dni urlopu. Przy zwolnieniu lekarskim Michał zachowa prawo
    do 23 dni urlopu u kolejnego pracodawcy (o ile podejmie pracę do końca
    lutego i popracuje do końca roku).

    Pozdrawiam,
    Aga