eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUpublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym › Re: Upublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym
  • Data: 2007-09-12 18:41:15
    Temat: Re: Upublicznienie listy pracowników podlegających badaniom okresowym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fc8u0i$fp9$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <s...@i...pl> pisze:

    > A tak serio - skoro to jesf OGOLNoDOSTEPNA tablica OGLOSZEN
    Ona jest bardzo dostępna. Również dla interesantów i wszystkich, którzy tam
    wejdą.
    To jest urząd w niedużej miejscowości.

    > to moze w celu powiadomienia wszystkich zainteresowanych o tym, ze koncza
    > im sie badania?
    To można zrobić inaczej.
    Podobno przedtem tego nie było.
    U mnie w pracy także tak nie ma. Jak się komuś kończy ważność badań, to
    dostaje zaproszenie do kadr po skierowanie.

    Wprawdzie nikt jak dotąd nie wypowiedział się merytorycznie - trudno - ale
    ogólnie wyrażone przez was mniemanie, że pracownicy rzeczonego urzędu
    przesadzają, a wspomniane informacje nie podlegają żadnej ochronie skłoniło
    mnie do zastanowienia dokąd można zajść idąc tym tropem. Np. ogólnie
    dostępna lista pracowników i z informacją:
    - Janina Kowalska, referent - 8 lat do emerytury,
    - Wacław Nowak, kierownik działu personalnego - 15 lat do emerytury
    itd., bo czemu nie?

    Albo:
    - Czesława Sito, parter, pok. 7 - 3 dzieci,
    - Zdzisława Placek, 1-sze piętro. pok. 18 - 4 dzieci, obecnie w ciąży
    mnogiej.

    Bo niby dlaczego nie?

    --
    Jotte