  • Data: 2009-03-14 17:05:23
    Temat: Re: Uprawnienia do korzystania z lokalu
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <pronigo> napisał:
    > jestem w trakcie zakładania firmy i w poniedziałek wybieram się do US
    > z aktualizacją NIP'u na firmowy i mam teraz pytanie, jest tam pod
    > koniec formularza lista dokumentów które należy dostarczyć. Między
    > innymi "dokument potwierdzający uprawienia do korzystania z lokalu lub
    > nieruchomości". Pytanie moje jest takie, jeżeli ja mieszkam z
    > rodzicami to w jaki sposób mam wykazać, że jest uprawniony do
    > korzystania z lokalu?

    po pierwsze to czy ty zamierzasz w tym mieszkaniu rodziców prowadzić DG czy
    tylko tam mieszkać?
    bo wiedz że prowadząc DG nie masz obowiązku posadania lokalu/siedziby GD,
    znając życie US chce ci e wrobić w jakieś sprawy podatkowe, bo jesli podasz
    miejsce zamieszkania jako siedzibę firmy to i pewnie jakeis podatki z tego
    tytułu będziesz musiał comiesięcznie odprowadzać, nie brnij w to bagno, nie
    daj się zrobic w bambuko:O)