  • Data: 2006-06-20 20:28:59
    Temat: Re: Upowaznienie - problem czy bzdura?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Maciej T* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy prawda jest, iz upowaznienie wlasnorecznie przeze mnie podpisane jest
    > wazne tylko przez 7 dni? (moim skromnym zdaniem NIE, choc jestem laikiem w
    > kwestiach prawnych)

    Jesteś laikiem ale masz rację.

    > Czy szkola (dyrekcja, sekretarka) ma prawo kwestionowac wystawione przeze
    > mnie upowaznienie?

    W zasadzie ma czysto teoretyczne prawo, jednak nigdy z przyczyn jakie
    Tobie wskazano.

    > Jaka jest zasadnicza roznica miedzy upowaznienie potwierdzonym przez
    > notariusza, a upowaznieniem podpisanym tylko przeze mnie? (w zakresie
    > powyzszego tematu)

    Nie ma różnicy, notarialne byłoby zbytecznym wydatkiem. Do notariusza
    musiałbyś iść po pełnomocnictwo do nabycia nieruchomości albo
    przedsiębiorstwa, ale nie w takiej sprawie.
    Nie znają się, ot co.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||