  • Data: 2009-06-09 22:08:44
    Temat: Re: Upierdliwy celnik .
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09 cze 2009 w liście [news:4a2e83bb$1@news.home.net.pl] games
    [g...@g...home.pl] napisał(a):

    > Pierwsze slysze zeby dla paczki od osoby prywatnej potrzeba byla
    > faktura zakupu.

    A na pewno była to paczka od osoby prywatnej?

    > Jak durniowi udowodnic ze nie jestem jeleniem ?

    W [wAw] na Łączyny kilka razy musiałem się zgłosić po przesyłkę ze
    sklepu w Hongkongu. Pomimo zadeklarowania niskiej wartości przesyłki,
    wysłania najwolniejszą i najtańszą pocztą, przyczepiali się i kazali
    przynieść wydruk z ebaja, sklepu, cokolwiek co będzie mówić o wartości.
    Po pociągnięciu za język celnik się wygadał, że wszystkie przesyłki,
    które są wysłane ze sklepów (mają wyraźne oznaczenia typu pieczątka,
    naklejka) są tak traktowane i nic nie pomoże dopisek "gift", czy
    "próbka".
    W przypadku gdybym nie przyniósł wydruku odesłaliby to do nadawcy.
    Więc przyniosłem wydruk z maila.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki