  • Data: 2008-01-29 19:22:53
    Temat: Re: Umowa zlecenie i zwrot kosztów okularów
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "D." <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fnnq59$l01$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Pracuję przy komputerze codziennie przez 8h, przed rozpoczęciem pracy
    > pracodawca wysłał mnie na badania gdzie miałem minimalną wadę wzroku -
    > okulary nie były wymagane, po 2 latach wzrok się pogorszył, kupiłem
    > okulary, czy pracodawca zobowiązany jest zwrócić mi chociaż część kosztów?
    > Pracuję na umowę zlecenie.

    Po pierwsze nie pracodawca.

    Po drugie jezeli nawet, to bym uwazal, z tym zobowiazany, poniewaz:
    <pracodawca bez kasy i jaj>
    Przyjmie, ze za najtansze szkla placi NFZ, dokupi do tego najtansze oprawki
    i po nastepnych dwoch latach bedziesz miec problem z kregoslupem.
    </pracodawca bez kasy i jaj>

    <pracodawca z kasa i jajami>
    Kupi super szkla i super oprawki oraz dwa metry lancucha, ktorym
    przytwierdzi okulary do biurka, przy ktorym pracujesz.
    </pracodawca z kasa i jajami>

    Nie wymagaj, negocjuj.

    sz.