eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa z pośrednictwem na sprzedaż mieszkania konkretnej osobie › Re: Umowa z pośrednictwem na sprzedaż mieszkania konkretnej osobie
    From: Maciek <m...@e...nospam.pl>
    Subject: Re: Umowa z pośrednictwem na sprzedaż mieszkania konkretnej osobie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 24 Jul 2013 16:43:26 +0200

    begin o nicku Waz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Chciałbym sprzedać mieszkanie, po wystawieniu ogłoszenia odezwały się
    > setki biur pośrednictwa, niektóre podobno już mają klienta ale warunek
    > to podpisanie umowy.
    Miałem doświadczenia z pośrednikami jakieś półtora roku temu. Wszystkie
    proponowane mi umowy zakładały skasowanie ode mnie pieniędzy niezależnie od
    tego, czy klienta sam znajdę, czy oni znajdą. Gdy proponowałem opcję taką,
    ze prowizję to ściągają sobie od kupującego, a nie ode mnie, to jakoś im
    ochota przechodziła.
    Ogólnie to poszczuj ich psem. ;)

    --
    Maciek