  • Data: 2003-10-12 16:59:59
    Temat: Re: Umowa z TPSA
    Od: "pietia" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moje pytania dotyczy Umowy o świadczeniu usługi SDI .

    Parę postów niżej jest już takie pytanie - po co nowy watek?

    > W listopadzie 2003 roku otrzymałem nowy regulamin

    Ciekawe jakim cudem, jak mamy październik ;)

    > nowe niekorzystne dla mnie zapisy i został przesłany tylko w postaci
    > informacji listowej .
    > -Czy taki regulamin staje się dla mnie obowiązujący czy też za
    > obowiązujący należy uważać regulamin z dnia podpisania umowy ?
    > -Czy odrzucenie przeze mnie regulaminu może być traktowane jako
    > wypowiedzenie umowy przez TPSA i czy w takim przypadku można żądać
    > zwrotu kosztów poniesionych za udostępnienie usługi ?

    Sam chciałbym wiedzieć. Moim zdaniem chcą nakłonic użytkowników SDI do
    przejścia na Neo. Od stycznia 2004 bedzie można to zrobić za 2 zł =
    1zł+7%VAT za aktywację + 1zł+22%VAT za modem do Neo.

    Pozdr