  • Data: 2008-02-10 18:51:35
    Temat: Re: Umowa(z TP)na małżonków
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sarpedon <f...@b...cy> pisze:

    > ty to masz odpowiedzi.

    Czyli ty twierdzisz że jeśli umowa była z małżeństwem to jedno z
    małżonków nie może jej wypowiedzieć ani w części go dotyczącej ani w
    całości? Ciekawe stanowisko prawne :-)
    [ Abstrachując od tego czy współmałżonek żyje czy nie ]

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Tłum był wielki, ale ludzi niewielu.