    From: Arkadiusz Zychewicz <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa w niby 'języku polskim'
    Date: Thu, 24 Feb 2005 22:15:08 +0100
    Sender: o...@n...aster.pl

    witek napisał(a):

    > Jest wazna.
    > A jakie mogą być konsekwencje? Takie jak na umowie.
    > Jakbys bardzo chcial, to moze by ci sie w sadzie udalo podwazyc ta umowe
    > na zasadzie, ze zostala napisana w taki sposob aby utrudnic jej
    > zrozumienie, ale to musialbys naprawde trafic na zyczliwego sędziego.
    > Ale to dobry prawnik byłby ci do tego potrzebny.

    A nie mógłbym np. unieważnić umowy lub coś w tym rodzaju argumentując,
    iż nie jest napisana po polsku (w języku urzędowym) i jest jak dla mnie
    nie zrozumiała.
    Na pytanie dlaczego podpisałem odpowiedziałbym, iż wydawało mi się, że
    wiem co podpisuję. Jednak uważam, że to jest bez związku, ponieważ umowa
    nie została napisana zgodnie z prawem.

    --
    JABBER: o...@j...wp.pl - tu na pewno mnie zastaniesz
    gg: 7030628 - tu nie koniecznie