    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa slowna
    Date: Sat, 20 Aug 2005 07:22:35 +0800

    In article <de4qjo$dsl$1@nemesis.news.tpi.pl>, adamcccp wrote:
    > umowy na pismie. Slyszalem ze podobno umowa ustna tez obowiazuje tym
    > berdziej ze dana osoba placila za internet a jeszcze jedno jak podalczam
    > zawsze jestem z drugim pracownikiem. porsze o pomoc w tym temacie.
    > oczywiscie dalem sobie spokoj z dana osoba chodzi na przyszlosc.

    Umowa ustna istnieje jak najbardziej, ale problem zwykle polega na tym jak
    jej treść udowodnić. Słowo twojego klienta warte jest tyle samo co twoje
    własne. Fakt takiej umowy mogą np. potwierdzić swiadkowie (ów drugi
    pracownik?). Nb. a w tej chwili nie ma pisemnego obowiązku zawierania tego
    typu umów (nie chce mi się teraz szukać)?

    --
    Marcin