eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez › Re: Umowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 23 May 2012 18:17:30 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Umowa o wspolnej odpowiedzialnosci materialnej a zuchwala kradziez

    On Wed, 23 May 2012, .O. wrote:

    > Autograf nie zmienia stanu rzeczy, nie istnieje możliwość nawet dobrowolnego
    > zrzeczenia się wynagrodzenia, zdaje się KP wyraźnie o tym mówi, prawda?

    Ależ oczywiscie.
    Ale nie zabrania pokwitować 100% wpłaty i natychmiast wpłacic kary,
    prawda?
    "Tak, przyznaję się, proszę o pokwitowanie wpłaty" :P
    Pierwszego autografu nie akcentowałem, bo jest oczywisty :]

    > Jedyne co widać z owych dziwnych podpisów pod dziwnymi umowami to po prostu
    > niezgodne z prawem praktykami pracodawcy w celu niepłacenia pracownikowi
    > wynagrodzenia i liczenie na nieznajomość prawa przez pracownika.

    Też.
    Ale Ty chyba zakładasz, że osoba zarabiajaca 1100 zł ma konieczna
    potrzebę posiadania konta (nawet wtedy nie byłoby dowodu "niewypłacenia",
    bo przecież przepis nie zabrania wypłacenia czesci w gotówce!) - jak się
    nie ma internetu, to konto *kosztuje*, zas fakt, że to nie ta osoba pisała
    na grupę cos sugeruje.

    pzdr, Gotfryd