  • Data: 2009-11-17 20:54:56
    Temat: Re: Umowa o prace i regulamin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hdu650$363$1@inews.gazeta.pl DzikBagienny
    <n...@i...com> pisze:

    > Witam, czy jesli w umowie o prace jest mowa o regulaminie, ktorego jednak
    > nie otrzymalem i nie podpisalem to jest on zobowiazujacy? Mimo to, w
    > umowie jest klauzula ze zapoznalem sie z regulaminem itp... Czy taka umowa
    > jest wazna?
    Tak. Regulaminu nie musisz podpisywać, sam stwierdziłeś, że się z nim
    zapoznałeś. A to oznacza, że został ci przedstawiony w sposób przyjęty u
    danego pracodawcy (art. 104^3 KP).
    Sam żeś sobie winien.
    A teraz tak: napisz pismo do pracodawcy, że wnioskujesz o ponowne
    udostępnienie ci treści regulaminu pracy celem dokładnego przeanalizowania
    jego treści aby nie naruszać jego postanowień. I na książkę podawczą z
    potwierdzeniem na kopii.
    Nie udostępni?
    No to jeszcze raz: "w związku z niespełnieniem mojego wniosku o
    udostępnienie treści regulaminu pracy..." itd.

    --
    Jotte