    From: kauzyperda <l...@Z...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o pracę
    Date: Wed, 20 Feb 2008 00:32:35 +0100

    Jotte pisze:

    > 1. Skrót od "według" (wg) pisze się z oczywistych powodów bez kropki (to
    > wie każdy średnio dokształcony).

    Szkoda, że w swojej imponującej erudycji nie raczysz zwrócić uwagi na
    fakt, że wytykanie innym błędów ortograficznych, zwłaszcza tak drobnych,
    zdecydowanie nie należy do dobrego tonu. Poza tym netykieta mówi, że
    "jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę, zrób to kulturalnie, najlepiej na
    adres prywatny."

    > 2. Jakieś namiary na to orzecznictwo możesz podać?

    Np. wyrok SN z dnia 5 lutego 2002 r. I PKN 873/2000
    ślepe czytanie przepisów to nie wszystko...

    > 3. Aneksu nie trzeba akceptować.

    A to co za bzdura? Znaczy się mogę jednostronnie zmieniać zawartą umowę?

    --
    luck