  • Data: 2006-05-13 17:42:07
    Temat: Re: Umowa o nauk
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1147540848.4520.36.camel@neptune.sakowski.pl

    > I to jest najistotniejsze. Nie ma umowy, nie jesteś ich studentem, nie
    > należy im się czesne od Ciebie. Co więcej, jak Ci się chce, to już
    > wpłacone z góry czesne możesz próbować odzyskiwać z przepisu o
    > bezpodstawnym wzbogaceniu.

    > +---------------------------------------------------

    Masz rację, ale uczelnia może oświadczyć, że podjęła szerg działań aby
    zapewnic studentowi właściwe warunki studiów, a co za tym idzie poniosła
    określone koszty. Brak czasu nie należy mylić z niechlujstwem i brakiem
    zainteresowania swoimi sprawami.Uczelnia może twiedzić, że student który co
    prawda nie podpisał umowy, ale też nie odebrał "papierów" i wyraźnie nie
    oświadczył, że rezugnuje naraził ją na koszty. Można uznać, że student
    zawarł ustną umowę z uczelnią bo wykonał takie działania na podstawie
    których możan było domniemywać, że będzie studiował.

    abul