  • Data: 2006-05-14 02:50:19
    Temat: Re: Umowa o nauk
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    -------------------+

    > Masz rację, ale uczelnia może oświadczyć, że podjęła szerg działań aby
    > zapewnic studentowi właściwe warunki studiów, a co za tym idzie poniosła
    > określone koszty.

    Nie odebrał indeksu nie jest studentem, więc uczelnia takie tłumaczenie
    może sobie wsadzić.

    > Brak czasu nie należy mylić z niechlujstwem i brakiem
    > zainteresowania swoimi sprawami.Uczelnia może twiedzić, że student który co
    > prawda nie podpisał umowy...

    ... nie jest studentem. Jest osobą trzecią z ulicy.
    Tak samo jak uczelnia nie może domagać się niczego do ciebie, tak samo
    nie może od niego.

    Koszty rekrutacji, wpisowe przepadły. Czesne należy się do zwrotu.

    , ale też nie odebrał "papierów" i wyraźnie nie
    > oświadczył, że rezugnuje naraził ją na koszty.

    jakie? to jest ryzyko uczelni, jak wchodzisz do sklepu i nic nie kupisz,
    to naraziłeś sprzedawce na koszty, przecież dla ciebie włączył światło.
    Należy mu się coś od ciebie?

    Można uznać, że student
    > zawarł ustną umowę z uczelnią bo wykonał takie działania na podstawie
    > których możan było domniemywać, że będzie studiował.

    Jeszcze raz. Jaki student?