    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - wypłata wynagrodzenia
    Date: Sat, 16 Dec 2006 11:31:29 +0100

    witek wrote:

    > <m...@g...com> wrote in message

    > A dzieło trzeba było zaprezentować.
    > Nie jest to umowa zlecenie.

    Ale masz jakiś probierz wykonania lub niewykonania dzieła prezentacji
    wykładu? Przecież prezentacja wykładu ze swojej natury nie pociąga za sobą
    jakiegoś wymiernego rezultatu, tylko po prostu się odbywa. Umowa zlecenie
    jak nic.

    Jak dla mnie, jest to umowa o dzieło części przygotowania wykładu, umowa
    zlecenie w części jego prezentacji. Tylko ustalić proporcje, i od części
    zleceniowej odprowadzić odpowiednio różny podatek oraz składki ZUS :)

    p. m.