  • Date: Fri, 15 Dec 2006 14:38:37 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa o dzieło - wypłata wynagrodzenia

    Angie wrote:

    > Z calym szacunkiem Andrzej, ale ja to wiem i wlasnie dlatego zapytalam co
    > niby jest dzielem w tym przypadku, na dodatek z okresleniem w umowie, ze
    > wynagrodzenie bedzie wyplacane do....kazdego mca. Twoja odpowiedz na moj
    > post niczego nie wyjasnia

    Wyjaśnia. Prowadzenie lekcji to praca, a nie dzieło.

    Ostatecznie można próbować sformułować to jako "przeprowadzenie
    szkolenia", ale to musi być konkretne, pojedyncze szkolenie z początkiem
    i końcem. Jeśli to się rozciąga na miesiące, to US/ZUS może się w końcu
    kapnąć i zareagować. I jak oni się ruszą, to mogą od razu mieć do Ciebie
    pretensje o... prowadzenie działalności gospodarczej bez zgłoszenia.