  • Data: 2006-09-27 10:46:00
    Temat: Re: Umowa o dzieło bez potwierdzenia odbioru
    Od: yew <y...@q...dude> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to jest mały problem...
    >
    > Inna sprawa, że dziwnie wysoka ta kara umowna - można ewentualnie
    > próbować podnieść "niezgodność z zasadami współżycia społecznego", ale w
    > tej sprawie to już niech doradzi ktoś, kto ma więcej doświadczenia - w
    > moim przypadku żadna kara umowna nie była w umowie przewidziana.

    Tak, podejrzewałem że tu będzie zagwozdka. Czy oni mogą się powołać na
    ten punkt (czy jest on krytyczny)? Tylko myśląc w ten sposób, to ja
    wcale nie powinienem kończyć tego dzieła, jeśli spóźniłbym się o 20 dni...

    > Owszem, ale to kwestia akademicka - te 2 lata to są na złożenie pozwu w
    > sądzie.

    Chodziło mi głównie o to że mam 2 lata licząc od daty zakończenia prac
    na umowie,a nie od daty podpisania umowy. Ech nieważne zakręciłem się.

    Dzięki za odpowiedź.

    --
    pozdrawiam,
    yew