  • Data: 2008-11-24 20:33:21
    Temat: Re: Umowa o dzieło + NDA + Umowa o zakazie konkurencji
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lis, 19:12, "Ypokumite" <p...@q...com> wrote:
    > W związku z tym pytanie - jak mam do tego podejść od strony papierów?
    > 1. Mam zamiar podpisać z nim umowę o dzieło (lub umowę zlecenie -
    > podpowiedzcie proszę, co w tym przypadku jest lepsze i czy osoba prywatna
    > może podpisać taką umowę z inną osobą prywatną)
    > 2. Umowę o zakazie konkurencji - tu pytanie, czy taką umowę można stosować
    > do umowy o dzieło, czy tylko wyłącznie do umowy o pracę.
    > 3. Umowę NDA (zachowanie poufności)
    > Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź
    > Y.

    Do umowy , a dokladniej do punktu o wykonaniu strony wedlug twojego
    projektu zalacz po prostu twoj szkic tej strony. Co do kodu to raczej
    male szanse zeby przy umowie o dzielo czy zlecenie przechodzil na
    twoja wlasnosc. Co do tego natomiast zebys ty dalej mogl go
    eksploatowac mozesz spisac osobna umowe ze nawet jesli nie wykona
    pracy to kod ktory juz napisze musi ci przekazac. Ale to kosztuje.
    Jak wyobrazasz sobie zachowanie poufnoscii zakaz konkurencji? Albo
    inaczej. Czego chcesz mu zakazac.