  • Data: 2005-06-21 10:52:52
    Temat: Re: Umowa o dzielo - 3 strony umowy
    Od: " " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ab <a...@i...wroc.pl> napisał(a):

    > Osoba A nie moze jej
    > tego zapewnic, bo nie ma osobowosci prawnej, jest po prostu fizycznym czlowieki
    > em nie prowadzacym
    > dzialalnosci gospodarczej. Nie moze dostarczyc PIT'a za rok itp. Za to wlaczeni
    > e takze osoby B do wspolnej,
    > trojstronnej umowy zalatwiloby sprawe, bo rozliczajacym by byla firma F.

    Ja tak robie - sa dwie osobne umowy - F->A i F->B, B dostarcza materialy do F
    a F przekazuje A te materialy do wykonania jego umowy. Oczywiscie to dobra
    wola firmy F ale tak sie dogadalem - wszytsko jest calkowicie legalnie i
    wszyscy sa zadowoleni. To majeszcze taki dobre strony ze B nie wie ile A bierze :)