  • Data: 2007-10-28 10:30:30
    Temat: Re: Umowa niezgodna z wczesniejszymi ustaleniami.
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:

    > Minelo wiecej niz 10 dni i podpisywalem ja w domu...

    Poczytaj tutaj

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=131

    historia o czym innym ale jest odniesienie do przepisów: jeśli umowa
    była podpisana poza lokalem przedsiębiorcy to możesz w ciągu 10 dni ją
    zerwać bez podania przyczyny (albo jakoś tak, nich mnie ktoś poprawi jak
    źle piszę). Być może jest jakaś furtka, że jeśli nei zostałeś
    poinformowany to termin ten się przedłuża, ale nie wiem. Poczytaj ustawę.

    --
    Filip.