  • Data: 2004-05-12 06:24:05
    Temat: Re: Umowa najmu i nienależne opłaty?Pomocy!
    Od: "Nedd" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wlasnie, nieprzeczytal.
    > kto wie jakie tam jeszcze sa "kwiatki"?!

    Wygląda na to że nic nowego tam już nie ma...

    > generalnie ciezka sprawa...
    > cala sprawa rozbija sie o ten nieprzeczytany, a podpisany protokol
    > macie jego kopie?

    Z momentu odbioru lokalu nie ma w ogóle takiego protokołu, natomiast ze zdania
    lokalu-jest. Jest w nim właśnie taki kwiatek -w dziale uwagi wpiasne:"Przed
    zasiedleniem lokalu na żądanie Najemcy zdemontowano wiatrołap.Najemca
    przywróci lokal do stanu pierwotnego zgodnie z art 2 pkt 2 umowy najmu."

    > w samej umowie jest cos o wiatrolapie?

    Właśnie nie ma. Pewnie pójdę do wynajmującej firmy i postaram się negocjować
    sumę- bo jest za wysoka a demontaż wiatrołapu mógł być warunkiem bez którego
    mój znajomy w ogóle by umowy nie podpisał. W takim przypadku montaż klatki
    byłby zmartwieniem wynajmującej firmy.

    > przedewszystkim zazadalbym, od wlasciciela, uzasadnienia budowy nowego
    > wiatrolapu, a nie montazu starego.
    > mam nadzieje, ze cokolwiek pomoglem
    Mimo wszystko dziękuję za poświęcony czas.
    Pozdrawiam
    Nedd