  • Data: 2007-12-29 17:56:57
    Temat: Re: Umowa najmu a zameldowanie na pobyt staly, liczba osob
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    LprzemekL wrote:

    > Jakto, a podpisanie samej umowy najmu, to juz za malo ? Np., studentka
    > chce studiowac na uczelni w danym miescie i ja (jako wynajmujacy) z
    > nia sporzadzam umowe najmu mieszkania na czas nieokreslony, to
    > dodatkowo musze ja zameldowac w moim lokalu ?

    A jak studentka ma kaprys ich chce wynając mieszkanie jako składzik
    gospodarczy a mieszka gdzie indziej?

    Ty jej nie meldujesz, to ona melduje się sama tam gdzie faktycznie
    mieszka. Jej jest potrzebny tylko twój podpis na druczku z biura
    meldunkwoego.

    Jak mieszkanie będzie używała jak pralni to wcale się tam nie musi
    meldować. Wręcz nie wolno jej bo faktycznie tam nie mieszka.