  • Data: 2007-12-29 14:35:56
    Temat: Re: Umowa najmu a zameldowanie na pobyt staly, liczba osob
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    LprzemekL pisze:
    > Moja uwaga skoncentrowana byla przede wszystkim na podatki i stad
    > wziela sie ta niepewnosc. A pozatym meldujac pierwsza osobe w 2006
    > roku nie zawieralem z nia zadnej umowy, tylko bylo zwykle
    > zameldowanie.

    jakąś umowę zawarłeś, choć może nie zdajesz sobie z tego sprawy
    inaczej ta osoba nie miałaby prawa przebywać w lokalu

    > Jakto, a podpisanie samej umowy najmu, to juz za malo ? Np., studentka
    > chce studiowac na uczelni w danym miescie i ja (jako wynajmujacy) z
    > nia sporzadzam umowe najmu mieszkania na czas nieokreslony, to
    > dodatkowo musze ja zameldowac w moim lokalu ?

    to ona ma obowiązek zameldować się i może to zrobić okazując umowę najmu
    umowa (najmu czy inna) daje prawo do przebywania w lokalu
    meldunek nie ma nic wspólnego z takim prawem, jest jedynie zgłoszeniem,
    że ktoś mieszka w danym miejscu

    KG