  • Data: 2005-01-15 19:06:16
    Temat: Re: Umowa na zdjecie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za duzy skrot myslowy jak na twoja inteligencje?

    raczej na Twoja, jakbys przeczytal swoj post to bys wiedzial ze te
    2 wyrazy sa wystarczajace

    > Pracuje nad otworzeniem banku zdjec, do wykorzystania w szeroko pojetej
    > grafice.
    > Jednym z dzialow beda zdjecia ludzi.
    > Jak wiadomo aby udostepniac czyjes zdjecie trzeba miec jego zgode na
    > to.Zapytalem tylko czy lezy gdzies w sieci jakoas gotowa umowa na to,
    lub
    > podobna (to bym sobie dostosowal)
    > Myslalem, ze na grupie o prawie siedza ludzie inteligentni i ktos mi
    pomoze,
    > ale widze ze tylko dwoch uzytkownikow potrafilo debilnie odpowiedziec.

    wiem o co chodzi, ale dopsiales ze ludzi tez chcialbys sprzedawac i do
    tego sie przyczepilem.

    > Przemek R, jesli potrafisz odpowiedz , w przeciwnym wypadku twoja
    odpowiedz
    > bedzie tylko trollowaniem

    bedzie moim pogladaem ktory mam prawo wyrazic, jak chcesz sama
    rzetelna odpowiedz to idz do prawnika albo chciociaz tak pisz post
    by nie mozna by sie do niego przyczepic.
    Tu jest grupa dyskusyjna a nie poradnia prawna.

    P.