  • Data: 2021-02-04 13:02:41
    Temat: Re: Umowa na dostarczanie mediów
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał:

    > Musi się dać. Dostawca mediów tego typu ma obowiązek zawrzeć umowę z
    > użytkownikiem lokalu, jeśli ten tego chce.

    > Dotychczasowy użytkownik mógł uciec na księżyc i nie może blokować dostawy
    > gazu/prądu nowemu użytkownikowi.

    Powiedz to tym bezmózgim robotom z PGNiG. Bo ja to im pisałem niezliczoną
    ilość razy. Wysłałem im nawet kserokopie Aktu notarialnego i wypisu z Księgi
    wieczystej. Odpowiedź jest jedna i niezmienna - "Podtrzymujemy swoje
    stanowisko". Jedyny na nich sposób to bomba jądrowa, jak w amerykańskich
    filmach remedium na wszystko. Paranoja!

    Pzdr